fredag 29 oktober 2010

Spänd förväntan

Jag har några saker att se fram mot i relativt snar framtid.

Det ena är en resa till Thailand med mina 2 älsta barn och respektive + mina 2 underbara barnbarn.
Den "minste" sonen åker inte med, han skall fira sin 25-årsdag med antingen en fest eller en kryssning.
Jag hoppas att han får en minnesvärd dag :)

Vi åker den 13/11 då det är mörkt och kallt här hemma. Det skall bli så underbart och ett minne för livet.
Vi skall till Koh Chang och till Koh Maak, så det blir en låååång resa. Startskottet går kl 06.00 på Landvetter via Stockholm och Bangkok och många många timmar senare är vi framme på Koh Chang.

Skall försöka få in något eller några inlägg under tiden där. (man åker ju inte ner för att sitta pramför datorn)


Den andra saken som jag har att se fram mot är inte helt säkerställd ännu, så det får jag eventuellt ;)återkomma med vid ett senare tillfälle...

Ha en underbar fredagskväll.
@ngie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar