måndag 7 februari 2011

Beroende....

Tänk vad man är beroende av EL.....  Strömmen gick i natt vid 02.30 och kom tillbaka vid 9 tiden, trodde jag i alla fall, haha. Det varade i 10 minuter ca. sen gick den igen och va borta i ungefär 20-30 min och så har det hållt på.


Och det är jobbigt för när det inte går och sitta framför TV'n eller datorn, det är då man kommer på att man kanske skall städa, hur lätt är det då???  STRÖM, STRÖM, STRÖM..... Det behövs ju till i stort sett allt nu för tiden. Hungrig är jag också... vill ha varm lunch, OK jag kan inte laga mat, kan kanske hitta nått i frysen!!!! OCH VÄRMA I MIKRON!!!!!  NOOOOOT....

Och bor man i hus, så blir det förbaskat kallt förbaskat fort... I dessa lägen är det helt klart bättre att bo i lägenhet mitt i gröten... Man har liksom lite extra tid på sig då, golven blir inte kalla på 3 sekunder utan man har grannarnas värme underifrån, och även från sidorna. Har ni märkt att man aldrig blir helt nöjd.. :)

Det enda som är positivt är att det var himla mysigt i morse i alla falll (men kallt)


Hoppsan, STRÖM igen, undrar för hur länge???

Ha det bra
Kram

2 kommentarer:

  1. inte finns det mycket man kan göra utan ström... men jag har åtminstone alla mina korsord som jag kan lösa bara jag får ordentligt med stearinljus så att jag ser :)

    SvaraRadera