tisdag 8 februari 2011

Bortblåst ???

Ja i natt har det stormat rejält runt knutarna, det har skakat i hela huset. Det är väl så när man bor på en ö på västkusten med öppna havet rätt utanför. Vackert och underbart på vår och sommar, då får man också med detta på köpet så att säga. Men huset står kvar och det verkar som om alla andra hus gör det med, efter en inspektionsrunda med hunden.

Annars så började inte dagen så bra, somnade inte förens vid 2 tiden och vaknade av ovädret kl 3 igen, vände och vred på mig samtidigt som jag hörde hur vindarna friskade i. Somnade om vid 5 tiden i morse och vaknade med migrän kl 7..... fyyyyyy.  Tog en tablett mot det och somnade om, sov till kl 11, så det blir en ganska seg dag i dag.

Vägningen då, kanske den skulle muntra upp mig..... NOT...  Har gått ner 0.1 kg denna veckan, men har liksom haft det på känn kan man säga. Men va 17 det är ju i alla fall inte + på vågen och nästa vecka blir det nog mer. Det är nog lätt att bli fartblind skulle jag tro när man går ner mycket varje vecka. Huvudsaken är ju att man i det långa loppet når sitt mål, eller åt minstonde kommer nära.

Så det blir att ta nya tag och kavla upp ärmarna för detta nöjer jag mig inte med, haha

Ha en bra dag alla
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar