måndag 21 februari 2011

Fullt upp...

Ja det har varit mycket, därmed så har det varit väldigt dålig uppdatering på bloggen....  Men jag skall bättra mig, jag looooovar, ;)

Ja denna helgen har det varit full rulle i Kungsbacka. Som jag redan nämnt så fyllde mitt äldsta barnbarn 5 år i söndags, Jag åkte ner på fredagen för att hinna med att umgås lite för helgen var verkligen fullspäckad.

På lördagen så skulle det vara "vuxen kalas" och innan det så va det ett barnkalas för Elliot hos en kompis, det blev ju i och för sig lite lugnare att fixa i ordning inför "vuxen kalaset" vilket inte va fel, hihi

Paket är kul


Får jag låna Woddys hatt kanske ?


Kanske bättre Woddy har den själv.

Det blev en himla massa folk och massa presenter, men man kan väl räkna 5 år som halvjämnt eller hur??


Elliots kusin Disa firades samtidigt.
(kritsyren var för torr att skriva med)


Elliot 5 år. Disa 9 år.


På söndagen skulle mormors stora kille ha barnkalas för sina kompisar, det är stort :) det fixades och donades, pappa stekte pannkakor och mamma bakade en riddarborgstårta, för det hade han bestämt att det skulle vara, viktigt hihi.

Ner till lokalen där kalaset skulle vara och fixa där, ballongblåsning, serpentiner, bord, stolar och förberedelser till lekar och fiskdamm.... Redan där var man ju helt slut..... Sen kom alla barnen och med en stor lokal så blir det mycket spring och bus, men det var lyckat i alla fall.

Paketöppning är såååå kul.
Eller som E säger Kapet,,, så sött :)


Riddarborgstårtan med godis i mitten mmmmm.


Alla står på sina stolar och sjunger för E.


Gott med tårta och godis :)

Mitt i allt detta så börjar Elliots lillebror Elvin att GÅ !!! Han traskade i väg 12 steg och tyckte nog det va himla kul, för nu vill han gå heeeela tiden. Nu har mormor inga bebisar längre, (fäller en tår) tiden går så fort, man hinner inte med......

Elvin-lillebror 11 månader, och mamma :)
Fick inget kort när han gick :(

Efter sitt eget kalas så bar det i väg till ett annat kalas för Elliot, det är många barn som fyller nu.

Jag passade på att åka hem innan jag blev helt däckad, det är ju en bit att köra. Så jag har ingen aning om hur trött mormors hjärta var i går när han kom hem, jag får kolla upp detta under dagen. Själv orkade jag inte ens igenom Wallander i går, somnade under nyheterna på soffan.

Ja som sagt en hektisk helg men kul.

Take care.
Kram

1 kommentar: