tisdag 1 februari 2011

Vägdag igen :)

Ja då va det dax att än en gång ställa sig på den förr så hatade vågen... Hahaha ja jag tycker inte lika illa om den längre, nu går det ju neråt i alla fall. Min förra våg slängde jag vid ett väl valt tillfälle, den gick ju bara åt ett håll..... Uppåt !!!
Men i dag när jag ställde mig på vågen så pekade den åter igen neråt  102,2 kg.... Jag har ju inga mil ner till mitt första delmål som är 99,9....  TVÅ-siffrigt tänk.... Jag vet faktiskt inte när jag va där senast.

Jag har inga ballonger hemma.
Så det va ren vägning som gällde.

Roligt är det också när folk ser att jag har gått ner och dom säger OJ nu syns det verkligen :):) Men å andra sidan så har jag ju bara träffat folk som vet om min OP, jag får se vad det blir för kommentarer den dagen jag springer på folk som INTE vet om det, det är då man får en måttstock på hur det syns. Nu spelar det i första hand inte någon roll om det syns iofs, men jag kan tala om att det KÄNNS, det tycker jag just nu är det viktigaste. Det är ju ändå på grund av min hälsa och mina leder jag har gjort denna operation, resten är bara en FANTASTISK bonus.

Detta har gått så bra så nu väntar jag bara på en 0,0 kilos vecka. Lika bra att räkna med den, för den lär komma. Hoppas bara det dröjer haha ;)

Må väl och ta hand om varandra...

Kram

3 kommentarer:

  1. Grattis, härligt!!!! Snart är du under milstolpen och det är en känsla skall du veta!! Jag själv vägde över 100 en månad innan första invägningen på Bariatricmötet i GBG, stod då på 98 och det var min första seger.
    Ha en underbar dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till de fina siffrorna!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis :D Jag följer nedräkningen med spänning. Ha en go dag. Kram

    SvaraRadera