tisdag 28 december 2010

Ännu en dag !!!

Ja då har ännu en dag gått och jag kommer närmare mitt mål.
Eller i alla fall ett delmål.

Och jag kommer även närmare sista dagen med Modifast, även om det inte smakar illa så är det ganska svårt att gå från att äta vanlig mat till att äta soppor och dricka chakes alla mål om dagen.
Jag dömmer om smörgås och olika middagar på nätterna så man är ju vrålhungrig när man vaknar, haha
Och det ända som fins att välja på då det är soppa eller chake, shake eller soppa, hmmm svårt val....

Vatten har jag väldigt svårt att komma i håg att dricka även om sportflaskan står presis brvid mig, det är presis som om den vore osynlig, så jag har mått lite så där, lite darrig och lite yr kanske beror det på att jag inte får i mig tillräckligt med vätska.

Ja nu räknar jag neråt och tycker att det går långsamt, konstigt för det har ju ändå gått så fort sen jag fick brevet med datumet, det magiska datumet 11/1-11, bara ettor, man kan säga att jag startar om på ETT, haha

Ha en bra natt alla, det skall jag försöka att ha i alla fall.
God natt och sov så gott.

4 kommentarer:

  1. Vilket bra datum! Det tänkte jag inte på, du börjar ju verkligen om på 1. LYCKA TILL! Kram

    SvaraRadera
  2. Förresten, om du inte får väldigt mycket spam-kommentarer får du gärna ta bort ordverifieringen man måste fylla i varje gång man har kommenterat. Så irriterande. Det gör du på Inställningar/Kommentarer/Vill du visa ordkontrollen för kommentarerna? Där kryssar du i Nej

    SvaraRadera
  3. Hej du.
    Kul att du tittade in hos mej, tack för feedbacken.
    Usch jag är inte avundsjuk på dej vad gäller modifasten blä, men när jag själv var i min flytperiod så gick det ju bra. Man var ju så motiverad och var ju tvungen.Men idag hade jag inte druckit det igen, inte frivilligt i alla fall;-) Ska bli spännande att följa din resa.
    Nu har man fått lite distans till sin egen tid runt operationen, man var ju så fokuserad på sig själv, på nåt sätt. Men det går så fort,och rätt som det är, är du också kanske och joggar :D
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till din kommande operation, du har något väldigt spännande, livsomvälvande OCH jobbigt framför dig! Var beredd på att det kan kännas tufft emellanåt, men kontentan av allt är att du kommer att må SÅ Bra sen. :-)

    Angående modifast, så tyckte jag Också det var gott när jag väl flöt, men nu skulle jag nog inte heller dricka det, inte om jag kan välja annat. *haha*
    Jag köpte förresten Modifast av scrapmoster, så henne kan du lita på. ;-)

    Jag hittade hit via min egen blogg, i mina loggar. Såg att du hade länkat till min blogg genom din. Kul!!

    SvaraRadera