fredag 31 december 2010

★ Gott Nytt År ★

Jag vill önska alla ett gott slut på 2010, och en riktigt bra start på 2011.

Jag önskar jag kunde känna lugn och ro inför 12 slaget, men jag oroar mig för alla djur som mår dåligt, inte minst min egen 11 åriga blandras. Hon är hysteriskt rädd för allt som smäller. Kunde nu folk i alla fall hålla sig till kl 12 och släppa iväg raketerna. NEJ det skall börjras redan på morgonen, eller ännu hellre ett par dagar innan!!!

Tänk om man som i andra länder tände rislampor och släpte upp i skyn, va fint det skulle vara. Dom skulle dessutom lysa länge, vara billigare och framförallt så skulle inte lika många oförsiktiga ungdomar skadasig för livet.




Nog tjatat om detta nu.

Hoppas att alla som avger nyårslöften får styrka att genomföra det dom förutsätter sig. Jag skall inte ge några nyårslöften i år, eller rättare sagt det löfte som varit ständigt återkommande för mig "Att gå ner i vikt" kommer jag nu att kunna innfria UTAN att bryta det under vecka 2. haha

Som sagt ha en skön nyåsrafton och ta det lungt där ute...

Önskar en som skålar in det nya året i Modifast. :)

3 kommentarer:

  1. Och ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig med!
    2011 blir kanon! :)
    Kram M

    SvaraRadera
  2. GOTT NYTT ÅR till dig också :). Nästa nyår blir det inte Modifast i glaset ;).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År! Hoppas du och hunden överlevde alla raketer. Jag drack pärondryck light till min laxmiddag, tål inte alkohol längre... Kram

    SvaraRadera