onsdag 29 december 2010

Inte nu !!

Hmm, i dag känner jag mig inte i någon vidare form.
Vaknade och det gjorde ont i halsen när jag svalde, fyyy. Detta har jag definitivt inte lust med nu.

Vad händer med operationen om man har ont i halsen, eller ännu värre är genomförkyld?????
Jag har ju liksom ingen lust att flyta ett par veckor extra kan jag ju säga.....





Och inte kan man kurera sig som man brukar heller, med halstabletter och varm glögg...
Hur skall jag göra för att bli frisk eller rättare sagt, hur skall jag göra för att inte bli sjuk???





Min son P fick i dag reda på att han fått jobb, visserligen på ett bemanningsföretag men ändå, mycket bättre än att gå arbetslös i alla fall.  Och har han riktigt tur så får han det jobbet som han verkligen vill ha, men genom bemanningsföretaget då. GRATTIS !!!




Ja det verkar bli en bra start på det annalkande 2011, (om jag inte blir sjuk då.....)

1 kommentar:

  1. Är du förkyld när det är dags för op så blir den inställd. De kan inte söva dig om du är förkyld. Men det är ju långt kvar! Oroa dig inte, då blir det bara värre.

    Kram

    SvaraRadera