söndag 2 januari 2011

God fortsättning!!

Hoppas att året startar bättre för er än för mig.

Jag är genomförkyld, med en fruktansvärd huvudvärk....  Tillbringade årets första dag i sängen och soffan. Känns ju inte vidare rättvist, jag va ju helnykter som vanligt....
Det enda positiva i allt är att det förhoppningsvis går över innan den 11/1, innan den STORA dagen.
Vad händer om man är förkyld??? Jag menar utan feber och så? Blir operationen inställd då?
Usch, kan ju bara tänka mig senariot, OP framflyttad 3 veckor, lagom för att flyta 3 veckor till..... Jag vet inte om jag skulle klara det!!!

Läste i tidningen att det fins en politiker som på fullaste allvar vill införa tjockisskatt!!!! Man tappar ju hakan. Skall man införa diabetikerskatt, reumatikerskatt, hjärtbesvärsskatt, mm också eller??
Man kanske borde införa en skatt på politiker som kommer med idiotiska uttalanden, då skulle stadskassan dra in mycket extrpengar, haha

Ha det bra och akta er föt det är isigt ute. :)

1 kommentar:

  1. Gott nytt år på förkylda dig! Hoppas och håller tummarna för att förkylningen går över.
    Har du otur och den är kvar är det tyvärr uppskjuten operation som gäller.. men så illa ska vi inte tro att det blir!

    Det är ju narkosen som kan strula om man är förkyld, så det är enbart för din egen hälsas skull som de skjuter upp det...

    SvaraRadera