fredag 14 januari 2011

Dax för uppdatering...

Ja då va det fredag i dag, första fredagen som opererad!! Tänk JAG ÄR OPERERAD, helt otroligt att det äntligen hände. Väntan har varit lång och krånglig men nu är den resan slut. Nu börjar en ny spännande resa som skall bli väldigt spännande, man är ju och rör sig på okänd mark kan man säga.
Jag har ju läst mångas bloggar men alla är vi unika personer så ingens resa blir ju den andra lik...

Jag mår i allafall alldeles förträffligt.. Och skulle det inte varit för min "svullomage och mina 5 hål på magen så skulle jag nära nog inte veta att jag blivit opererad. Men det har jag ju som sagt blivit, så det gäller att ta det lugnt med det mesta, maten skall ner i lagom takt, man får ta det varligt med vad man bär och lyfter, men när man inte har ont och inte påminns hela tiden så är det så lätt att glömma.

Jag mår faktiskt så bra att jag hela tiden bara går och väntar på att jag skall få ont och bli dålig. Det är en mycket märklig känsla.... Vänta bara tills bedövningen släpper..... Vänta bara tills sjukhusmedicinen slutar verka..... Vänta bara tills du kommer hem och slappnar av.... Vänta bara tills ............!!!!

Hahaha, va knäpp man är :)

Kram alla och tack för alla hälsningar och uppmuntrande ord, ni är super alla :)

3 kommentarer:

  1. Tack för ett härligt samtal idag, det gör vi snart om!
    Kram från mig i Malmö

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får fortsätta att må bra!
    Spännande att du är på andra sidan redan, spännande resa som du har börjat.

    Har lagt din blogg på min blogglista, hoppas det är ok?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart att äntligen vara över på andra sidan. Du är så välkommen. Skönt att du mår så bra, undrar du något så är det bara att fråga :)

    SvaraRadera