tisdag 25 januari 2011

YES !!!

Blev riktigt glad när jag ställde mig på vågen i dag. Det är ju 2 veckor sedan operation och vägdag....  Nu visar i och för sig tickern på -3 kg, men den räknar ju inte med ½ kg... NER 2,5 KILO ! !   LOVE IT ....

Imsavimsa tipsade mig om att man skall skriva punkt i stället för kommatecken som jag skrev, så det skall provas. Men å andra sidan så stämmer ju kiloantalet i allafall, då det inte blev punkt på ingångsvikten heller. haha

Byxorna som jag tog på mig i dag har allt sedan jag köpte dom för 7 år sedan suttit åt både här och där, men i dag när jag tog på mig dom så satt dom så löst att jag fick leta upp ett skärp och inte nog med det fick även vika ut linningen över skärpet och så är det fladder över låren.... Hallå eller !!!! Det är ju bara 14 dagar sedan jag opererades, hur skall man kunna fixa detta med kläderna? Det är ju inget roligt att gå omkring i på tok för stora kläder, inte heller att köpa något som man bara kan ha i en månad ungefär....

Jag är nu nere i Kungsbacka för att hälsa på min dotter och hennes sambo samt BARNBARNEN, nu har det gått alldeles för länge sedan man fick kramas med dom. Dom växer ju så det knakar, så 2 månader händer det jättemycket på. Fyyyyy, det får inte gå så länge mellan gångerna, det får man göra något åt.

Ha det bra alla :)

Kram

4 kommentarer:

  1. Grattis! Om du sätter punkt mellan istället för , så funkar det med halva kilon också :).

    SvaraRadera
  2. Fan va kul!!!!
    Du e´så duktig! SÅ jäkla kul för dej............jag blir inspirerad så nu har jag börjat mitt "nya" liv. Bara sött på fredagkväll och 3 mål mat om dan plus 2 mellanmål och självklart träning.
    Häng i fortsätt så här så känner jag inte igen dej när vi ses nästa gång ;=)
    Hälsa barnen och massa lyckatillkramar!!

    //Pia

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Du är duktig. Jag följer skalan med spänning. :D

    Kram

    Ingela

    SvaraRadera
  4. Hurra för kilona och GRATTIS!! :)
    En enormt härlig känsla!
    Kram

    SvaraRadera