måndag 24 januari 2011

Bye bye aggraffer...

I dag har jag varit på VC och tagit bort mina aggraffer på mina 5 hål i magen, sköterskan tyckte det såg jättefint ut och jag kunde bara hålla med henne. Det va så skönt, det slutade klia nästan med en gång, så nu märker jag ännu mindre av att jag faktiskt är opererad.

I övrigt så mår jag helt förträffligt bra, förstår ingenting, haha. Detta skulle man vetat INNAN operationen, det var ju den biten man var så jäkla nervös för innan. Men med facit i hand så behövde man ju inte oroat sig för det heller. Det är bara att hålla tummarna för att man får fortsätta att må så här bra och till och med ännu bättre när man minskar i vikt.

På tal om vikt så är det vägdag i morgon, då får jag se vad som hänt på en vecka, spännande. :)

Håller tummarna för alla som har sin OP den närmsta tiden.

Vi hörs i morgon :)

Kram

1 kommentar:

  1. Va skönt att höra du mår bra och det är skönt att ta bort de där agrafferna. Jag är ju oxå en av dom som mått förträffligt bra osv, däremot så går det oehört trögt att gå ner för mig just nu.
    Ha en fin vecka!
    Kram M

    SvaraRadera