tisdag 11 januari 2011

NU är det snart dax!!!!!

Ja då är man vaken sedan länge, går liksom inte att sova......
Sitter påklädd och bara väntar på att tiden skall gå, så jag kan sätta mig på bussen in till Lund.
Bussen går kl 05.20 och jag trodde att jag skulle ha svårt att vakna kl 04.30 när klockan skulle ringa, men vaknade kl 03.35... UNDRAR VARFÖR???

Ja i dag är den stora dagen, dag 1 i resten av mitt liv, en milstolpe, ett val som jag har gjort inte bara för att leva utan för att leva ett liv som normalviktig, med allt vad det innebär. Slippa värken i lederna (ja det mesta iaf, är reumatiker) slippa den dåliga orken (tungt att bära omkring på 2 st. 25 kilos säckar med hundmat HELA tiden!!!) Bonusen blir: att kunna handla "riktiga" kläder och framförallt kunna leka med mina barnbarn när dom är här. Mormors hjärtan <3 älskar er, ja faktiskt så älskar jag hela min familj...:)

Nästa gång vi ses vänner, så har jag börjat mitt nya liv..

;) Kram

6 kommentarer:

  1. Lycka till! Tänker på dig idag. Hör av dig så fort du orkar! Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag. Det kommer att gå så bra att när vi kommer upp och hälsar på dig får du ha namnskylt, så att vi känner igen dig.

    Allt gott!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till!! Det kommer att gå jättebra!
    Bamsekram Pia!

    SvaraRadera
  4. Lycka till idag. Tänk vad härligt ändå. Jag är avis fastän min operation inte är så långt borta

    SvaraRadera