måndag 3 januari 2011

BÄTTRE....

Skönt, jag börjar äntligen må lite bättre, mår inte lika illa när jag "ätit" om man nu kan säga så när man flyter på Modifast haha. Mår även bättre när det gäller förkylningen, tack och lov.

Ja nu är det bara en vecka kvar till jag är nere hos en väninna i Hörby för att övernatta inför min operation i Lund. Det skall bli jätteroligt att träffa henne igen, har nog inte träffats på 25 år!!! Bättre sent än aldrig som dom säger.
Är vansinnigt nervös redan, undrar hur det blir nästa måndag kväll, då är det väldigt skönt att inte sitta ensam på ett hotellrun och få hjärnspöken. Vi får nog tiden att gå, har ju 25 år att ta igen, så förhoppningsvis är nerverna innanför skjortan då....

Har nu även försökt att göra ett uppehåll med rökningen inför operationen, det är ju säkrast så. Men det känns jättesvårt skall jag säga, man håller ju hungern på avstånd när man röker. Så nu e jag inte bara röksugen utan även hungrig igen !!!

Men har andra klarat av det så skall ju inte jag vara sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar