onsdag 12 januari 2011

Hemma igen :)

Ja då va man hemma igen och resan har gått jättebra. Jag känner mig inte opererad engång!! Otroligt att man kan känna sig så här bra när man låg på operationsbordet i går... Som läkaren sa: Det är en liten operation på utsidan men en stor operation på insidan.... Känns nästan som dom glömt nått,!!! Eller får man må så här bra redan??

Tack alla snälla som har önskat mig lycka till och välkomnat mig till "Andra sidan" ni är guld värda, det betyder mer än ni tror. Man känner sig inte ensam :)

Operationsberättelse kommer sedan, när jag samlat ihop alla intryck och minnen.

Kram

6 kommentarer:

  1. Va´härligt att det känns så bra!!!
    Ta det nu lugnt några dar och samla alla intryck så vill vi gärna höra mer sen :)
    Är så glad för din skull!!
    PoK Pia

    SvaraRadera
  2. Gott att det gick bra. Förvånad över din pigghet, men det vet du ju :) Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Men även om du känner dig pigg, så glöm inte att ta det lugnt några dagar. Det är som han sa, il doctore, det är en stor operation även om det inte syns. Så vila så mycket som möjligt. Du har igen det, jag lovar :).
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att höra att allt har gått bra för dig, har tänkt på dig! :)
    ..och JA, man får må bra, njut av det!

    Håller dock med kloka Vimsa om att ändå ta det lugnt. ;)

    SvaraRadera
  5. Heej!! Javisst var det otroligt gott att komma hem! Och att man dessutom känner sig helt okej efter operationen. Skall bli kul att följa varandras framsteg. Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis o välkommen till "fem hål i magen-gänget!" :) Det ska bli spännande att läsa om din operation!

    SvaraRadera