måndag 10 januari 2011

På resande fot..

Ja då har min resa börjat. Sitter just nu på tåget från Göteborg till Lund, för vidare färd till min väninna i Hörby.


Det blev inte många timmars sömn i natt. Somnade inte förän kl 01.00 och vaknade vid 02.30 och kunde inte somna om. Låg och vände och vred mig mest hela tiden. Plus att jag fick dela sängen med en jätte kelig hund som skulle ligga kloss an. Bessie är min sons hund och får ligga i sängen hemma, så då får man väl göra det överallt... eller!!!

Fast jag skall inte skylla på henne, det fans mycket att skylla på ändå... Oro, storm, snöras från taket med jämna mellanrum och resfeber(haha) jag har knappt satt min fot på ett tåg sen 25 år tillbaka, innan det jobbade jag som tågmästare, så jag fick väl nog av det då.. haha

Ett härligt väder är det i alla fall solen lyser och fåglarna hör jag inte i och för sig, men någonstans kvittrar dom säkert.

Tror inte jag hinner blogga nått i kväll, för då skall jag och min väninna ta igen mer än 20 års kacklande, så nästa gång jag loggar in här så är operationen genomförd och jag kan börja mitt nya liv..

Ha det gott så länge.
Kram

2 kommentarer:

  1. Lycka till i massor, tänker på dig och skickar peppande energi!

    SvaraRadera
  2. Det var inte nog med kackel, vi får nog ses igen :D

    SvaraRadera